nedeľa 27. júna 2010

Pokračujem v tom, čo som začal...

Koniec leta 2009. Sedel som v lietadle Istanbul – Bratislava... Hlavou sa mi preháňalo mnoho myšlienok, útržkov z toho, čo som zažil. Moje rozhodnutie ísť na stáž do Turecka bolo to najlepšie, čo som mohol počas leta urobiť. Uvedomoval som si, že domov sa vraciam iný. Nie iba opálený navonok, ale aj zmenený vo vnútri. Dosiahol som to, čo tak veľmi človek potrebuje... Spoznal som sa!

Posledný rok bol pre mňa opäť niečím výnimočný. V osobnom, pracovnom živote...Moja Daška, narodenie synovca, AIESEC projekt Národné Dni Kariéry 2010, úspešné ukončenie diplomovej práce, zloženie inžinierskej štátnej záverečnej skúšky a následný boj o prácu, ktorý zatiaľ vyzerá veľmi nádejne... Miestami ľutujem, že som si študentský život neužil viac. Ale hneď si poviem, že čo viac som ešte mohol urobiť, okrem práce na sebe. S tou prácou som maximálne spokojný!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára