pondelok 28. júna 2010

SOS signál sa nekoná!

Každý dolár otáčam aj štyri krát. Viem, že zmrzlina, či americké doughnuts (cukrovinky, čítaj „dounatz“) sú v tejto situácii vyhodené peniaze. Dôležité sú chlieb, polievka, párky, či ryža. Na to ostatné príde čas... na ten si však musíme počkať.
Ďakujem, že som celý život vyrastal v podmienkach, kde mi nespadlo z neba to, čo som si zažiadal. Teraz by som sa rozplakal, stiahol do kúta a poslal SOS signál na Slovensko...

Človek si veľmi uvedomí fakty v danej situácii. Matematika je veľmi jednoduchá: obmedzenia sú dané množstvom peňazí, množstvom energie a aj množstvom času. Treba bojovať za lacné ubytovanie a za aspoň nejakú prácu.

2 komentáre:

  1. Muďo, som na teba veľmi hrdý, hlavne za tie 2 posledné odstavce. Vidím, že sme ťa predsa len niečo dobré naučili. Držím ti palce. Ty to zvládneš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lepsie si to napisat nemohol, plne zdielam tvoj nazor Mato!

    OdpovedaťOdstrániť